Μετά από 33 χρόνια το αυθεντικό line up των Misfits και μετά από χρόνια δικαστικών μαχών μεταξύ Glenn Danzig και Jerry Only αποφάσισαν να βάλουν τα τσεκούρια του πολέμου κάτω και να δώσουν 2 συναυλίες για το Riot Fest (Denver-Chicago).
Line-Up:
Glenn Danzig – Vocals/Jerry Only – Bass-Backing Vocals
Doyle – Guitar/ Dave Lombardo – Drums/
Ace Slade – Second Guitar
Glenn Danzig – Vocals/Jerry Only – Bass-Backing Vocals
Doyle – Guitar/ Dave Lombardo – Drums/
Ace Slade – Second Guitar
Set List:
«Death Comes Ripping»
«20 Eyes»
«I Turned Into a Martian»
«Where Eagles Dare»
«Mommy, Can I Go Out and Kill Tonight?»
«Vampira»
«All Hell Breaks Loose»
«Hybrid Moments»
«Teenagers From Mars»
«London Dungeon»
«Earth A.D.»
«Green Hell
«Devilock»
«Horror Business»
«We Are 138»
«Hollywood Babylon»
«Who Killed Marilyn?»
«Halloween»
«Die, Die My Darling»
«Astro Zombies»
«Skulls»
«Last Caress»
Encore:
«Bullet»
«She»
«Night of the Living Dead»
«Death Comes Ripping»
«20 Eyes»
«I Turned Into a Martian»
«Where Eagles Dare»
«Mommy, Can I Go Out and Kill Tonight?»
«Vampira»
«All Hell Breaks Loose»
«Hybrid Moments»
«Teenagers From Mars»
«London Dungeon»
«Earth A.D.»
«Green Hell
«Devilock»
«Horror Business»
«We Are 138»
«Hollywood Babylon»
«Who Killed Marilyn?»
«Halloween»
«Die, Die My Darling»
«Astro Zombies»
«Skulls»
«Last Caress»
Encore:
«Bullet»
«She»
«Night of the Living Dead»









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου